DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Bavila by Vás moje práce?

Práce je činnost, která člověka uživí, uspokojí, rozvíjí a umožňuje mu si plnohodnotně užívat čas, kdy nepracuje.

Obor wellness je velice lukrativní a rychle roste. Zároveň se stále zvyšuje informovanost klientů a laťka kvality nabízených služeb. Taktéž nároky na poradce jsou daleko vyšší. Z práce v oboru wellness se stal životní styl. Člověk reprezentuje svou kondicí svoje podnikání a je nutné vzít za své, že chce-li se v tomto oboru na trhu prosadit, bude muset ukázat výsledky. Sám na sobě. Čím horší kondice a návyky na začátku, tím více bude inspirovat klienty svými aktuálními výsledky. Čím lepší pak kondice a návyky budou, tím více člověk ukáže reálné vzdělání a kompetenci v oboru wellness.

Zřejmě jste si prošli ostatní sekce a už máte o mé práci představu. Lidem, kteří chtějí změnit kondici, poskytuji podporu, plány, informace a produkty, aby těch cílů mohli dosáhnout. To vše, samozřejmě, poskytuji i svým nováčkům. Jen s tím rozdílem, že je vedu krok za krokem nejen kondičním programem, ale i prací samotnou.

Čili, prodávám svoje služby a prodávám potravinové doplňky a kosmetiku HERBALIFE. Mám tím pádem zajištěnou ochranu svých klientů, kompletní vzdělání a de facto práci v 72 zemích světa.

Pro Vás je důležité vědět co je HERBALIFE vůbec za firmu a jak přesně se ta práce dělá.Na to první Vám dám odpověď hned, to další je rozvedeno asi na třinácti stránkách následujícího textu.

HERBALIFE

Doba působnosti 31 let.

Obrat za rok 2010 4,2 mld dolarů. Nárůst v době krize.

Akcie obchodovatelné na NYSE - nejvyšší cena za akcii ze všech MLM.                                                              http://www.nyse.com/about/listed/lcddata.html?ticker=HLF 

Držitel nobelovy ceny Lou Ignarro ve vývojovém týmu. http://www.nobelprize.org/nobel_prizes/medicine/laureates/1998/ignarro-autobio.html

Etika firmy. http://www.youtube.com/watch?v=B5Ya2ygwLjI

Sportovci kteří jedí naše výrobky. Znáte Messiho? Oficiálně nejlepší světový hráč fotbalu, mimochodem... http://sports.herbalife.com/

72 zemí, 2 miliony distributorů, přes 40 milionů klientů.

Moje zkušenost.

HERBALIFE koncept výživy dodržuji už 9 let. Byl jsem aknetik, exematik, pálila mě žáha, játra jsem měl po mononukleóze, potil jsem se jako kůň, kondice nula, postava budící soucit. Nebylo divu. Pohyb jsem bojkotoval celý život, pitný režim hrnek vody denně a moje večeře sestávala z vlašského salátu, párků, třech housek a nakládaných okurek. Díky školením a péči lidí, kteří mě měli na starosti jsem se naučil pít, jíst, používat HERBALIFE a cvičit. Výsledek si můžete prohlédnout sami. Získal jsem základní pracovní nástroj. Ně těch 13 kilo navíc, ale to, že jsem vůbec změnil svoje návyky a začal do sebe investovat. Co učím svoje klienty? To, čím jsem si prošel sám. Měnit svoje návky a investovat do sebe. Tím, že moji klienti mají výsledky, já mám zajištěný pravidelný příjem.

A jaké jsou požadavky?

Osoba poradce

 

Poradce, chce-li dělat svou práci dobře, si musí projít tím, čím klient. Při obchodu s výrobky bude stavět na svých výsledcích, jistotě a na nadšení plynoucího z výsledků, na svých zkušenostech i na chybách, kterých se v průběhu programu dopustí. To, co mu udělá skutečný obchod, bude inspirace klienta.

 

Aby měl šanci vydržet a růst, potřebuje dodržovat následujících 9 bodů.

 

1. Musí mít jako vysokou hodnotu vlastní zdraví, kondici, vzhled postavy a vzhled pleti. Jestliže ho pohled do zrcadla nebo na výsledky od lékaře dokáží dostatečně nadzvednout, bude vždycky snažit, aby na tom byl lépe, než teď. A bude hledat cesty, jak to zvládnout.

2. Teprve teď přichází na řadu HERBALIFE, jako logická volba. Firma tu je 30 let - umí to. Má kompletní sortiment pro péči o zdraví člověka zevnitř i zvenku - má jak to zvládnout. A dodává k výrobkům i své poradce - naučí to. Kdyby tu HERBALIFE nebyl, ten člověk by se o svoje zdraví staral jinak. Ale HERBALIFE prostě vyhrál soutěž o nejlepšího dodavatele wellness pro toho konkrétního člověka.

3. Bude to brát poctivě. Důležitý bod. Poradce, který disciplinovaně používá produkty ( po detoxikaci přejde na plné dávkování = 1 balení na maximálně 30dní ) může tuto disciplínu předat klientům a zajistit si tak pravidelný příjem. Poradce, který to fláká k sobě přitáhne jen další flákače. Musí brát všechno? V ideálním případě ano, ale do doby, než nastane ideální stav, potřebuje koktejl, čaj Aloe a pár dalších produktů podle možností. Ale 1. otevře a 30. vyhodí prázdnou krabičku.

4. Nepolykat, ale používat. Ještě důležitější bod. Poradcův vlastní výsledek je pro klienta potvrzením funkčnosti výrobků. Tím, že bude brát produkty s jasným cílem, nebude mít problém se změnou návyků. Pochopí, že produkty budou fungovat jen natolik, kolik jim dovolíme a bude spolu s výživou dodržovat ještě 4 ostatní pilíře zdraví. Vzduch ( dýchání, držení těla), Vodu ( Pitný režim), Aktivitu ( fyzickou i psychickou ) a odpočinek ( psychický i fyzický ). Když tohle udělá, dotáhne svoje cíle. Když tohle udělá, může naučit i svoje klienty dotáhnout svoje kondiční cíle. Jeho výsledky jsou jeho skutečná kvalifikace, nikoliv akademický titul. Chirurgem se člověk také nestane nad knihami, ale praxí.

5. Ochota se učit. Práce poradce vyžaduje i vysokou úroveň vzdělání. To poskytuje velice propracovaný školící systém. Ten je potřeba využívat a neustále navyšovat svoje vědomosti a zkušenosti.

6. Samostatnost. HERBALIFE nabízí nezávislé podnikání. Žádní zaměstnanci, žádní nadřízení. Člověk je sám sobě pánem. Se vším dobrým i zlým. Sponzor, člověk, který Vás tu práci bude učit, tu je od toho, aby Vám předal všechny potřebné informace, materiály, morální podporu a zkušenosti. Zároveň to ale není chůva ani tažné zvíře. Pomůže Vám rád, ale iniciativa musí přicházet od Vás.

7. Přístup k penězům. Úspěch programu na výrobcích závisí, ale předání produktů a jejich používání zaberou minimální čas a úsilí. To, co si klient opravdu platí, jsou služby a výsledky. Sice vyjádřené cenou prodaných výrobků, ale to na věci nic nemění. Měření, podpora, vztahy, evidence, jsou tím, co my k těm programům dodáváme jako poradci. Jsou nedílnou součástí práce, za kterou dostáváme od klientů peníze.

8.Nadhled a smysl pro humor. Tím, že začnu dělat do zdravé výživy se ze mě automaticky nemusí stát ,,zelený mozek". Ano, děláme dobrou práci s dobrými produkty a spousta lidí o tom ještě neví, nebo nemá zájem vědět. Není dobré lidem něco cpát, nebo se na ně hned utrhovat, že mé práci neprojevili patřičnou dávku úcty. Je potřeba si právě pro tyto momenty zachovat nadhled a smysl pro humor a když je humoru proti mé práci příliš, mít svůj výsledek, svoji jistotu. Oč pevnější ji má člověk uvnitř, o to méně okatě ji musí hájit navenek.

9.Pracovitost. Co dodat? :-)

 

 

 

Webová stránka byla vytvořena pomocí on-line webgenerátoru WebSnadno.cz